Στην Ελλάδα η νέα 4θέσια Porsche 911 GT3 – Η εξωφρενική τιμή της

Στην Ελλάδα η νέα 4θέσια Porsche 911 GT3 – Η εξωφρενική τιμή της

Στην Ελλάδα η νέα 4θέσια Porsche 911 GT3 – Η εξωφρενική τιμή της

Με το πέρας του χρόνου ήρθε η ώρα για το καθιερωμένο «φρεσκάρισμα» της σειράς 911. Σειρά είχε η εκρηκτική GT3, η οποία πλέον μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες.

Η Porsche 911 έχει αναλάβει το ρόλο του πιο διαχρονικού sportscar και η έκδοση GT3 είναι το χειρουργικό νυστέρι που έχει φτιαχτεί για να «σφάζει» τα θηριώδη supercar της εποχής σε κάθε λογής πίστα ανά τον κόσμο. Σχεδιασμένη από το μηδέν με στόχο την επίτευξη της απόλυτης οδηγικής απόλαυσης και μηχανολογικής τελειότητας, αυτή η ειδική έκδοση είναι ιερό δισκοπότηρο των απανταχού βενζινοαίματων, οι οποίοι τώρα έχουν ακόμη ένα λόγο να γιορτάζουν.


Η νέα γενιά του κορυφαίου αυτού μοντέλου είναι εδώ και ακούει στην κωδική ονομασία 992.2. Πρόκειται για την καθιερωμένη ανανέωση που κάνει η Porsche σε όλες τις 911 εδώ και κάποιες γενιές. Η λογική του «πόιντ του» ξεκίνησε επίσημα με την 997, αλλά από την πρώτη κιόλας GT3, την 996, το είχαμε δει να συμβαίνει, απλά δεν είχε αποκτήσει ακόμη την εν λόγω κωδικοποίηση.

Η νέα 911 992.2 GT3 λοιπόν, μόλις παρουσιάστηκε στην απλή αλλά και την Touring εκδοχή της (χωρίς την αεροτομή), με τον ίδιο ελαφρώς αναθεωρημένο 4λιτρο 6κύλινδρο boxer κρεμασμένο πίσω από τους πίσω τροχούς να αποδίδει 510 ίππους και 450 Nm ροπής. Με πληθώρα επιλογών από πλευράς παραμετροποίησης, αλλά και το πρωτοεμφανιζόμενο στην απλή GT3, Weissach package, αυτή η νέα γενιά του θρυλικού μοντέλου έρχεται στα 25α γενέθλια του ονόματος GT3 και είναι σίγουρο πως θα γίνει ανάρπαστη. Όπως άλλωστε και όλοι της οι πρόγονοι.

Λόγω των ολοένα και πιο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων, οι μηχανικοί από τη Στουτγκάρδη αναγκάστηκαν να επέμβουν στο μηχανοστάσιο με στόχο να κάνουν την καρδιά του θηρίου πιο αποδοτική. Αντίστοιχες αλλαγές παλαιότερα θα είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος κατά 20-30 ίππους ή ακόμη και παραπάνω. Σήμερα όμως, οι αλλαγές γίνονται προσπαθώντας να διατηρηθεί η ήδη υπάρχουσα απόδοση καθώς το μοτέρ εναρμονίζεται με τους αυξανόμενους σε αυστηρότητα περιορισμούς στις εκπομπές CO2.

Ευτυχώς όμως, το πείραμα πέτυχε και ο ασθενής επέζησε, με την νέα GT3 να συνεχίζει να αποδίδει510 ίππους από το πολύστροφο και πιο «οικολογικό» μοτέρ της. Το αποτέλεσμα είναι 0-100 km/h σε 3,4 sec και τελική που φτάνει τα 311 km/h (3,9 sec και 313 km/h για τη χειροκίνητη). Διαθέσιμες τόσο με αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων, αλλά και με χειροκίνητο 6 σχέσεων, οι νέες GT3 και GT3 Touring ευνοούνται από 8% πιο κοντή κλιμάκωση. Αρκετά σημαντικό στοιχείο, ειδικά όσον αφορά τη χρήση σε δρόμο, μιας και τα περισσότερα μοντέλα GT της Porsche φημίζονταν για την υπερβολικά μακριά κλιμάκωση που έκανε δύσκολη την αξιοποίηση των ικανοτήτων τους χωρίς τον κίνδυνο… φυλάκισης.



Εξωτερικά τώρα βλέπουμε μία γενικότερη περιποίηση της εμφάνισης, με νέα φώτα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, ενώ διαφοροποιημένη είναι και η πίσω όψη ως προς τα φώτα, αλλά και τον προφυλακτήρα. Επεμβάσεις έγιναν και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με την Porsche να αναθεωρεί και τα δύο άκρα, ενώ τα μικρά πτερύγια που βρίσκονται από κάτω αυξάνουν ελαφρώς την κάθετη δύναμη, ενώ βελτιστοποιούν και τη ροή του αέρα. Νέοι είναι και οι τροχοί, με τους αλουμινένιους να ζυγίζουν 1,5 kg λιγότερο σε σχέση με τους παλιούς, ενώ οι προαιρετικοί σφυρήλατοι γλιτώνουν συνολικά 9 kg. Σύμφωνα με τους Γερμανούς στην πιο ελαφριά εκδοχή της η νέα GT3 ζυγίζει μόλις 1.420 kg.

Εντός της καμπίνας τώρα, η σημαντικότερες ίσως αλλαγές αφορούν τις θέσεις. Κι αυτό γιατί αρχικά έχουμε ολοκαίνουργια ελαφριά bucket καθίσματα τα οποία έχουν και αφαιρούμενο μαξιλαράκι κεφαλιού για ευκολότερη οδήγηση με κράνος, ενώ στην Touring υπάρχει για πρώτη φορά η δυνατότητα προσθήκης πίσω θέσεων. Πιθανότατα να αφορούν μόνο μικρά παιδιά ή μεγάλα ανθρωποειδή χωρίς πόδια, αλλά και πάλι, μία 4θέσια GT3 δεν είναι και το πιο σύνηθες πράγμα. Επίσης, όπως έγινε και με την απλή Carrera, η νέα GT3 λέει αντίο στο αναλογικό στροφόμετρο με ένανπλήρως ψηφιακό καντράν να έχει πάρει τη θέση του.

Το πακέτο Weissach αφορά την κλασική έκδοση με την αεροτομή και προσθέτει ελαφρύτερα υλικά όπως το CFRP σε μέρη όπως οι αντιστρεπτικές, τα ακριανά τμήματα της αεροτομής ή οι λαβές στις πόρτες και επενδύσεις δέρματος και alcantara στην καμπίνα. Επίσης, μην ξεχνάμε πως υπάρχει και επιλογή του πακέτου Clubsport χωρίς έξτρα χρέωση, το οποίο προσθέτει το roll-cage, τις ζώνες 6 σημείων και τον πυροσβεστήρα. Τέλος, έχουμε την προσθήκη του πακέτου «Leichbau» στην Touring που της χαρίζει όλα τα καλούδια που είναι από CFRP, ενώ προσθέτει και ελαφρύτερους τροχούς.

Και μιας και αναφερθήκαμε σε κόστος να πούμε ότι στη χώρα μας τόσο η απλή αλλά και η Touring ξεκινούν από 319.460 ευρώ. Πταίσμα…

πηγή : https://www.gocar.gr/


ISO 9001:2015

ISO 9001:2015

Γραπτή Εγγύηση

Γραπτή Εγγύηση

Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας

Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας