03.11.2024
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, ζήτησε από την ΕΕ να ακυρώσει τις συμφωνίες αναφορικά με την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων από το 2035.
Η Ευρώπη πρέπει να ακυρώσει τα σχέδιά της αναφορικά με την απαγόρευση της χρήσης νέων αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους θερμικά σύνολα από το 2035 και μετά ώστε να μειώσει την εξάρτησης από την Κίνα, η οποία «ελέγχει» σε μεγάλο βαθμό τις απαραίτητες πρώτες ύλες για την κατασκευή και παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων. Η BMW όπως και οι περισσότεροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, πρέπει σύμφωνα με όλα όσα υποστηρίζει ο ισχυρός άνδρας των Βαυαρών, να επιστρέψουν στις ρίζες τους εκμεταλλευόμενοι τα μηχανολογικά πλεονεκτήματα που εξελίσσουν τόσες δεκαετίες!
Ναι στα ηλεκτρικά αλλά με μέτρο
Ουσιαστικά, ο Oliver Zipse, ζήτησε από τις ρυθμιστικές αρχές στην ΕΕ να μην είναι τόσο «απόλυτες» με την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2035 και μετά, επιτρέποντας στους παραδοσιακούς παίκτες της δυτικής αυτοκινητοβιομηχανίας, να συνεχίσουν να παράγουν αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης τα οποία θα χρησιμοποιούν ωστόσο εναλλακτικά καύσιμα (βιοκαύσιμα) για την κίνηση τους.
«Χρειάζεται ένα νέο ρυθμιστικό πλαίσιο προκειμένου να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί. Δε ζητάω να σταματήσουμε τη μετάβαση μας στην ηλεκτροκίνηση αλλά οφείλουμε να μην εξαρτόμαστε τόσο πολύ από την Κίνα. Γι’ αυτό πρέπει να διατηρήσουμε στη γκάμα μας και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, με αυστηρές βέβαια προδιαγραφές ως προς την εκπομπή CO2, αλλά πρέπει αυτά τα συστήματα κίνησης να παραμείνουν στο προσκήνιο και μετά το 2035» τόνισε ο Oliver Zipse σε εκπροσώπους του Τύπου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Τον Μάρτιο του 2023, οι χώρες της ΕΕ ενέκριναν μια απόφαση σταθμό, η οποία απαιτεί ουσιαστικά από όλα τα νέα αυτοκίνητα να έχουν μηδενικές εκπομπές CO2 από το 2035, απαγορεύοντας ουσιαστικά τα μοντέλα εκείνα που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ για την κίνηση τους. Επιπλέον, η ΕΕ «ζητά» από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να επιτύχουν 55% χαμηλότερες εκπομπές CO2 έως το 2030, σε σύγκριση πάντα, με τα επίπεδα του 2021.
Αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW, η VW και η Renault, καθώς και η ιταλική κυβέρνηση δια στόματος Μελόνι, έχουν ζητήσει επίσημα από την ΕΕ, είτε να «χαλαρώσουν» αυτά τα μέτρα είτε να καθυστερήσουν την εφαρμογή τους και πέραν… του 2035. Με τα ισχύοντα δεδομένα ελάχιστοι κατασκευαστές θα είναι σε θέση να επιτύχουν αυτούς τους στόχους των CO2, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την επιβολή βαρύτατων προστίμων. Από την άλλη, η ηλεκτροκίνηση εμφανίζει σημάδια «κόπωσης», με τις πωλήσεις των EV να είναι σημαντικά χαμηλότερες των προβλέψεων. Επομένως η καυτή πατάτα βρίσκεται στα χέρια των Ευρωπαίων αξιωματούχων…
πηγή : https://www.gocar.gr/
ISO 9001:2015
Γραπτή Εγγύηση
Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας