26.09.2024
Το πλάνο με τα ηλεκτρικά δεν πηγαίνει όπως θα ήθελαν ή όπως θα περίμεναν οι άνθρωποι του αμερικανικού κολοσσού, με αποτέλεσμα να στρέφονται στην υβριδική τεχνολογία.
Η Ford ανακοίνωσε προ ημέρων ότι το 3θεσιο ηλεκτρικό SUV που είχε στα σκαριά δεν υφίσταται πλέον ως πρότζεκτ, ενώ το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για αρκετά ακόμα ηλεκτρικά SUV οχήματα που σχεδίαζε να ρίξει στην αγορά. Προκαλεί σε κάποιον έκπληξη η απόφαση της Ford; Λαμβάνοντας υπόψη μας όσα έχει πει κατά καιρούς ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας, Jim Farley, μάλλον όχι…
Στροφή στα υβριδικά
Η είδηση έγινε γνωστή για πρώτη φορά μέσω της Wall Street Journal, ενώ το ρεπορτάζ επιβεβαιώθηκε και από το Automotive News. Σύμφωνα λοιπόν με όσα υποστήριξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, τα μεγάλα SUV και Pick Up μοντέλα είναι εξαιρετικά κερδοφόρα όταν εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης! Αντίθετα, τόνισε ότι τα έξοδα αυξάνονται δραματικά όταν αυτά τα οχήματα, πρέπει να τροφοδοτηθούν με μεγάλες και ακριβές μπαταρίες!
Επομένως, είναι πιο «εύκολο» και σαφώς πιο οικονομικό, να διατηρηθεί ο θερμικός κινητήρας και δίπλα του, να τοποθετηθεί μια μικρή μπαταρία ή ένας ηλεκτροκινητήρας που θα βοηθήσει τόσο σε επίπεδο επιδόσεων αλλά κυρίως θα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στον περιορισμό των εκπομπών ρύπων.
Η Ford, δε σκοπεύει φυσικά να εγκαταλείψει την ηλεκτροκίνηση αλλά προς ώρας βάζει στο πάγο όλα της τα σχέδια για μεγάλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όπως όλα μαρτυρούν θα στραφεί στην κατασκευή μικρότερων ηλεκτρικών οχημάτων, σεντάν αλλά και compact SUV.
Ο στόχος άλλωστε που είχε θέσει η εταιρεία να παράγει 2 εκατομμύρια EV’s ετησίως, σε παγκόσμιο επίπεδο, μέχρι το τέλος του 2026, ώστε να αναρριχηθεί και στην κορυφή των πωλήσεων είναι εκ των πραγμάτων ανέφικτος, οπότε η στροφή στον υβριδισμό σε συνδυασμό με τη συνέχιση -με συγκεκριμένο πλάνο- του ηλεκτρικού της προγράμματος, φαντάζει πλέον μονόδρομος.
πηγή : https://www.gocar.gr/
ISO 9001:2015
Γραπτή Εγγύηση
Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας